onsdag 31 augusti 2011

trött.. o idrott första lektionen..

jag kommer helt seriöst DÖ! jag är så jävla trött!
ser seriöst dubbelt.. tur det finns rättstavning på datan så de inte blir heeeetl fel iaf...

idag har jag en jobbig dag,, :(
idrott, spv(engelska..) engelska, och skv.. men på skv;n har jag kamratstödjar möte..
sen när jag kommer hem ska jag dammsuga rummet och lägga in kläderna jag rev fram i går när jag leta efter kläder till idag,. haha.
sen blir det BUGG!!! äntligen!

men iaf. går var jag ju ute o gick. och jag skulle ta undan  på ca 8 km. men jag mötte en kompis o stod o prata med honom i typ 45 min ? så blev att jag vände för de va närmaste vägen hem. och jääävlar va det blev mörkt fort! :O heeelt sjukt ju :O
så det va jätte mörkt när jag kom hem.
men de va huuuur gött som helst att få komma ut o gå o rensa tankarna!

men nu ska jag fixa resten. sminkar mig i skolan idag. eftersom att vi har idrott första lektionen. så kan jag ju duscha utan att något smink försvinner ;) och orkar verkligen inte sminka mig nu.. haha så jävla trött!
men ni får ha en bra dag. för de ska jag försöka ha!

puss på kinden!

bara för att jag är trött..
bara för att jag har en jätte tråkig dag i skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar