torsdag 4 augusti 2011

Nästan hemma!

Vet inte riktigt vart vi är. men typ 20 min ifrån nyängen! så är snart hemma! men först stannar vi och äter i Moälven :)
Resan har gått as bra! men det har varit as jobbig! är så sjukt varmt! seriöst, det är typ 1000 grader i bilen! :o
bada bada bada skriker de i huvet på mig! haha

Men domma tio dagar har varit heelt underbara! dom kunde inte blivit bättre!
trots att jag velat till sunne, trots att jag varit danssugen så jag bara velat skrika, trots att jag ville till liseberg med alicia. så har det varit bra och jag har överlevt! :)

badat, solat, träffat släktingar, sovit läääänge, varit vaken läääääääääänge! och bara haft de gött!
men nu ska jag hem till verkligheten och ha det lika bra! :) träffa alla underbra människor. allt o alla!

men nu tar snart mitt batteri på datan slut. så ska kolla lite bloggar och sen stänga av den!
men ni får ha de bäst så höres vi kanske ikväl ? :)

puss o kram!




<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar