onsdag 17 augusti 2011

En Rädsla

Det finne en rädsla jag bär med mig överallt. Och det är att jag ska mista allt o alla jag har. Alla mina vänner, min familj, djuren, mina saker. Det känns som att någonting kan hända vart jag än går!
Jag är ganska rädd när jag åker bil.. För jag tror det ska komma en älg ut springandes, eller något annat djur.
Asså jag är verkligen skit rädd! man kanske inte tror att jag är de, men det är jag verkligen.
Jag hatar att åka till Ed när det är mörkt! för där vet jag att det är mycket såna olyckor.. Jag kan sitta o skaka i bilen när jag tänker på de. Asså jag vet att man inte ska tänka på de.. men jag kan inte sluta.
Det är som att jag lever min sista minut.. skit hemskt! jag hatar rädslor. 
Men just den där känslan att förlora någon.. när jag sitter i skolan och tittar mig omkring, eller på en fest och bara tänker ''tänk om han, han, han, hon, han, hon, hon eller HAN eller HON skulle försvinna.. asså jag mår skit dåligt av att tänka så.. men dom tankarna bara kommer upp.. 
jag har aldrig förlorat någon så.. inte en människa. men djur.. det är det värsta som finns! 
men jag tar vara på er alla! jag älskar mina vänner och min familj! 

tänk och få en älg i knät lixom..
tycker synd om djuren med.. 
bör vara mer vildstängsel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar