torsdag 18 augusti 2011

Bra dag med bästa Charlotte!

Kunde inte blogga i morse. för det cpa sönder !!!! 
Men jag vaknade kl 06;42 så stod upp vid 07:00 ! as gött!
så gjorde jag mig i ordning och ah de jag skulle så va jag klart halv nio och charlotte kom 08;40 tror jag :)
så drog vi in till henne lägenhet och grejade massa där! haha ser ut som att det ska vara bröllop där seriöst xD
sen gick vi nere på torget en sväng och sen drog vi till torp! :)
hade verkligen ingen shopping lust, eller hitta inget som jag slixom bara ''oh! den vill jag ja'' inget sånt.. 
lite tråkigt.. men jaja :) 
lägger ut lite bilder sen. för ska packa o fixa med kameran sen. drar till jenny i morgon ju! :D
men nu ska jag byta om och ta en cykeltur! så himla gött väder ju!

men vi höres!
puss!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar