fredag 5 augusti 2011

om du bara kunde förstå ...

jag saknar att ha en bästavän..
den man alltid litade på.
den som alltid fanns där för en..
jag saknar ordet bästavän..
sen du lämnade mig har jag inte vågat ha en bästavän..






jag fattar inte att du kan behandla mig såhär.
att tracka ner mig är det ända du gör..
jag försöker varje dag.
men du skiter i de.
jag vill inte att du ska vara arg o sur på mig.
för du är något av det viktigaste i mitt liv.
jag älskar dig.
jag hoppas du kan förstå att jag verkligen gör de!
men jag skulle vilja få den känslan att du älskar mig...
men du får mig att känna mig som världens sämsta människa..
som att jag inte är värld någonting.
men du är ändå min bror..

det är du som får mig vilja gå in i ett mörkt rum och låsa dörren och aldrig komma ut..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar