söndag 21 augusti 2011

hallelujah!

sjukt bra kväll igår asså!! 
va ju hos jossan på ''avskedfest''
hon ska åka bort ett år så de va därför, kommer sakna henne!!<3
men iaf, så kom charlotte och  hämta mig vid typ halv 5 så drog vi till jossan :) 
jätte trevligt va de där!!
sen drog vi till macri vid typ typ halv 7 tiden. och shit va kul de va där! asså shit vilken kväll.
haha ernst o marcus satt och sjöng om mig och grejer, haha shit va kul de va xD 
och så fick jag träffa världen bästa johanna bubben fjälhede!<3 saknat henne! 
sen efter macri drog vi till  rabalshede på marknadsdansen och det sög verkligen balla där!
shit va tråkigt de va!!!! :o 
kul att få träffa några som jag nästan aldrig ser. men annars va det inget att ha. 
men va hemma vid typ 2. haha och då ringde charlie, vet inte vad han ville! haha
eller jo! han ville säga godnatt haha han e gaar'n!

idag har jag inte gjort så mycket..
va borta och hjälpte farmor i husvagnen annars har jag bara päst :)
men nu ska jag sova :)
puss bloggen! <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar