onsdag 10 augusti 2011

sämst verkligen!

är verkligen sämst på att uppdatera min blogg!
men jag har vart lite små krasslig i några dagar.. tänker inte gå in på vad.
men nu mår jag bra igen!

igår var jag med mamma på Kocksröd :)
pappas mobro dog för några månader sedan, och dom har städat där som idioter, asså shit va mycket grejer gubben hade! :o
de va första gången jag va där igår. ingen hade så bra kontakt med honom. han tyckte tydligen o att vara ensam.
men han va jätte trevlig när man träffade honom! :)

sen idag så har jag o mamma plockat ihop massa järnskrot! som vi ska köra till uddevalla i morgon!
man kan typ lämna in de på någon tipp och få pengar för de!!! :D hoppas det blir mycket!
sen så har jag inte gjort så mycket mer, tänkte röjja upp på rummet.

ja, och sen i morgon ska jag ju till ua, sen vet jag inte. hoppas på att Alica har tid med mig! annars får någon annan ha det!!

puss
bjuder på den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar