lördag 20 augusti 2011

God morgon bloggläsare! :D

sitter i sängen och ska göra mig i ordning inför marknaden :)
igår va jag o jenny o spela bingo men det sög så vi lämna brickorna till hennes mamma så fick hon spela åt oss :p
så vi drog hem til persson och va med han o victor! jätte mysig va de!
så drog vi till rasta o köpte godis (a) eller persson köpte godis :p
sen så skulle dom sova så då gick vi till gillis och va med han o jonathan j! ;) skit trevligt, haha kände mig jätte rolig som sov istället för att kolla på filmen. va så jävla trött, klockan va ändå typ 2 när vi satte på den, och jag stod upp 6 igår så jag hade rätt i att vara jätte trött. :)
men sen vid typ kvart i 4 drog vi hem! och jäääävlaar va trött jag va! helt sjukt!
så somna ganska så snabbt (a'

men nu ska jag göra mig klar :)
ikväll blir det paaarty! :D

puss o kram på er!

bjuder på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar