lördag 27 augusti 2011

Galet bra dag igår!

Hej! igår va skolan rätt okej faktiskt. jag har ju matte före o efter lunch, men det va helt okej faktiskt!
va inte riktigt så jobbigt som jag trodde!
men sen efter skolan så åkte Matilda, Elsa, Lisa och Jonathan med mig hem, så käka vi pizza som mamma o pappa hade köpt till oss :D sen drog vi till bullaregården och sen vidare till liseberg!!
herregud va roligt jag hade!
vi kom iväg typ vid 15, och va framme 17;15 ungefär. och drog hem vid 22;20 ungefär. asså gud va kul  jag hade! gick med Elsa, Lisa o Matilda! :) har inte haft så kul på länge! skrek som aldrig förr och skrattade hela ''resan'' igenom! käka tre glassar och idag känns det som att jag aldrig mer ska äta glass.. fyfan!
vill åka till liseberg NU! haha så sjukt kul! man blir verkligen aldrig vuxen!
jag o lisa åkte flumride (stv?) själva, och shit va blöta vi blev då! visserligen skvätte jag lite själv men blev knappt blöt av de.. haha a, de va en obeskrivligt bra kväll igår!
o fyfan för gasten asså.. jävlar! har aldrig varit rädd när jag gått den.. men SHIT va bra den va iår!! så jävla roligt! lång, skit läskig och helt perfekt!!
bussen hem efter vi hade vart på donken mådde jag så jävla dåligt.. de va där jag tryckte i mig den tredje glassen..  så de sluta med att jag och alicia sov på bussgolvet från göteborg till bullaren.. fyfan va skönt de va! varmt o gött va de! har nog aldrig varit så gött att sova på ett golv förut..
va hemma vid 01;00 kom i säng 01;30 o somna vid två någon gång..
men tack alla för kvällen igår! <3

idag har jag ont i halsen, ont i huvet, lite ont i magen.. men jaja..
men idag blir det lungt, tankarna va att jag skulle till ed ikv, men orkar seriöst inte de!
stannar hemma o myser ist! :)
ska ta de lungt o städa o så!
men ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar