måndag 22 augusti 2011

Första dagen avklarad...

...bara resten kvar..
haha nej nu ska vi inte vara negativa här! :)
denna dagen har varit ganska soft. va jätte otaggad på att gå till skolan.. trodde de skulle vara roligare än va det va. :/
men fick iaf träffa alla underbara människor igen!! damn va jag saktat många av dom!!
men det hände inte  så mycket i skolan. softade mest runt typ.
haha hängde med Lisa typ hela dagen. gud vilken go tjej det är asså! hahha! älskar henne!<3
kommer bli krig heeeela nian eftersom att jag har skåpet över lisa, vilket jag haft hela högstadiet, så nu är det kriiiiiiiiiiiig! haha
men iaf, efter skolan gjorde jag mat och såg på tv i typ 30 min sen kom mamma hem och då bytade jag om sen drog vi till orust och lämnade hennes bil, så hämta martin oss.
men ja.. de va denna dagen i en kort sammanfattning..

nu ska jag sova,
i morgon är det en ny dag och nya tag!
godnatt, pussen !<3


du värmer mig som ingen annan gör<3


få bli en bild på mig och karlsson :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar