söndag 28 augusti 2011

jag som skulle blogga mer igår..

haha de gick inte så bra med de ;)
men jag städade lite och så, sen frågade mamma om jag ville med till ed o bowla. men va inte så sugen på de..
men jag åkte med iaf, för pappa skule varit med men han kunde inte. så åkte med ist. men va inte med o bowla, för jag gick till zia på förfesten. men åkte ganska snart igen, för charlotte skulle till bullarn o hämta sin mamma, så jag tyckte inte hon skulle köra själv, så åkte med :)
sen tillbaka till ed och där va vi hela kvällen. men vid typ kvart över elva halv tolv åkte jag och charlotte hem. skulle sett på film men ingen av oss orkade så hon körde hem mig :)
så gick jag  o la mig :)
men de va riktigt trevligt igår! hade jätte kul! :)

men idag ska jag inte göra så mycket.
ska fortsätta damma o så. sen ska jag ta bort naglarna för kan ändå inte ha dom på onsdag när jag ska dansa ;)  sen kanske jag ska börja greja på ''nya'' rummet ? :D

aja, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar