onsdag 24 augusti 2011

sämre dag kunde jag nog inte ha iaf..

försov mig, hade inget smink hemma, ont i hela kroppen.. 

ja min dag va inte den bästa kan jag ju säga..
försov mig som sagt, hade ont i HELA kroppen, hade inget smink osv osv..
men kom mig till skolan och va inte alls taggad på att ha idrott kan jag ju säga! fyfan va trött jag va..
(sov inget inatt nämligen..) men iaf så spelade jag vollyboll, va rätt okej faktiskt.
men shit va trött jag va.. sen hade vi språkverksta.. och där klarade jag inte mer.. blev skit sur och vill inte göra någonting.. mådde jätte dåligt och bara kände paniken i mig.. visste inte vart jag skulle ta vägen ville bara skrika att jag ville hem! men kunde inte fortsätta prata med någon för de hade ballat ur!
men gick där ifrån och skulle in på nästa lektion då jag får migrän..  så går till monika min på vägen dit hittade jag visste en toalett och där satt jag i 10-15 min och bara grät..
sen la jag mig hos monika o sov där till kl 12 och då va allt bättre!!
behövde verkligen sova..
och när jag kom hem sov jag och nu ska jag snart sova igen..

hoppas på en bättre dag i morgon!
är hungrig men orkar inte äta så jag lägger mig o sover ist!
pussen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar