söndag 14 augusti 2011

dagen igår, obeskrivligt bäst!

Igår var det ju Bullingrutten! Och shit va kul jag hade!
Hela rundan runt hade jag ett leende på mina läppar.
Började cykla med mamma, sen hängde Emelie och Sofie på oss, fast vi cyklade ifrån mamma för hon va så seg :p Sen vid Långevattnet så hängde Niklas på oss också! :) Sen vid Klageröd hoppa Emelie och Sofie av. Så jag o Niklas fortsatte :) men vid Holtande vägen kom Emelie, Sofie o mamma, men dom hade genat, så Emelie hängde med mig och Niklas till glassen och Sofie o mamma cyklade vidare till Sundshult och käka sen drog dom till Crusaders och sen åkte dom hem!
Men jag, Niklas o Emelie tog hela vägen!
haha och vid Holtane vägen höll jag på och krocka med en ÄLG! :o shhhiiit va rädd jag blev!
Men sen när vi kom fram åkte jag med morbror hem, och så gjorde jag mig  i ordning och sen åkte jag med Martin bort till Crusaders!
Sen följde jag med Anna och Kicki till Camilla på förfest! skit trevligt !
Sen bort igen vid 20;00 och käka!
sen började festen!
och det va seriöst den bästa kvällen på riktigt länge!
har verkligen världens bästa vänner! <3
sen vid två drog jag hem :)

jag hoppas att du förstår att du sätter dig i skiten själv.
igår fick jag nog.
du äcklade mig.

man lär sig på sina misstag.
och du har har mycket att lära dig av!

1 kommentar: