fredag 19 augusti 2011

Det räcker att jag möter din blick

blicken kan komma från en bild.
eller det räcker med ett sms.
för du får mig verkligen att le.
du påminner mig
 om att jag faktiskt lever ett helt perfekt liv.
då påminner mig om att jag verkligen lever!
du kan skriva ett sms och det står inte mer än ett ''Hej''
men jag ler lika mycket för de.
jag vet inte vad det är som gör det.
men du får mig verkligen att må bra.
på ett sätt som ingen annan får.
du är som..
att man möter si bästa vän.
man kan lixom inte sluta le.
man skrattar åt varje grej.
såna där konstiga saker.

jag önska jag kunde rikta detta direkt till dig.
och berätta vem du är.
men jag kan inte..
pga av en massa olika skäl..
men någon gång ska du få veta,
du ska få veta va du betyder för mig.
jag hittar en enormt stor trygghet i dig,
en trygghet som jag inte gör i någon annan!

i love you my friend!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar