fredag 19 augusti 2011

God morgon!

Klockan ringde halv 6 men stod inte upp förän 5 över.. så fick stressa en heela del. men det gick bra! :)
nu sitter jag nere på mammas jobb och väntar på att klockan ska bli slagen då jenn vaknar så jag kan gå upp till henne! :)
så blir det till att vara med henne idag och i morgon! fast blir nog inte hela dagen i morgon.. har lite andra planer. men får se vad klockan blir och så. ska forska mera idag! :)
men i morgon drar vi iaf till rabalshede (beror  på vädret)
hm.. öh.. vad ska jag skriva ?
jo, jag måste ut o springa idag, så jenny får haka på! måste verkligen röra på mig!
asså shiit va det är skönt! cykla ju igår, tror den undan är typ 8-9 km men det är såna jävla backar! helt sjukt!:o
men det va skit gött sen när jag väl kom hem! då duschade jag och sedan skulle jag sätt på The killing ju! men det blev inte så, för kom inte in i den för det hände för mycket på datan och bla bla. men ska ladda ner den tror jag :)
nu ska jag iaf leta efter en film och ladda ner den!
pusss <3¨


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar