tisdag 16 augusti 2011

my life is awesome!

har tänkt en del nu.. och jag lever verkligen ett perfekt liv!
från att vara den där ledsna jätte deppiga tjejen är jag typ den gladaste!
i slutet av skolan va jag ledsen varje dag. gick runt o grät i skolan och kunde inte tänka på något annat än dåliga saker! allt kom upp i huvudet.. jag grät flera tårar för att jag trodde jag skulle förlora allt jag hade..
jag va så osäker. och så osäker vill jag verkligen inte bli igen!
varenda eviga dag i skolan mådde jag dåligt! jag gick ifrån lektioner och in på toa och satte mig o grät..  och där kunde jag sitta..
denna sommaren har gått oerhört fort! men shit va det har hänt mycket! jag har förändrats så grymt mycket! men på ett bra sätt. jag är nästan alltid glad. så fort jag ser mina vänner ler jag! de gjorde jag inte förr..
men nu lever jag verkligen livet som den galna tjej jag faktiskt är! och jag vet inte riktigt hur det har gått till.. men jag tackar alla mina vänner för detta! från att ha varit i botten på en mörk brunn, så är jag nu nästan uppe på toppen! :')
denna sommaren har jag fått lära mig mycket. och jag har fått veta vilka som verkligen är mina vänner!
förr när min bror va sur o grinig på mig mådde jag jätte dåligt o gick iväg o grät.. idag kan jag stå emot och be  honom hålla käften! och sen är det bra! han accepterar mig mer o mer, och det känns bra!:)
jag älskar in familj mer än något annat! och mina vänner! asså jag vet inte hur jag ska förklara.. men ni betyder så oerhört mycket för mig. och jag tänker på er jämt!
jag har vänner i alla åldrar, och jag älskar alla!
jag är nog världens lyckligaste tjej just nu!
jag hoppas många tar åt sig av detta! för den helt galna brudjävlen frida är tillbaka!
och nu ska jag leva livet! jag vet vart jag hör hemma. och jag vet vilka jag verkligen älskar!

jag kan säga så sjukt mycket mer om mitt liv, mina vänner och allt!
men jag orkar inte skriva en hel bok om de just nu..

puss på er!<3


1 kommentar:

  1. är så stolt över dig frida! du är fantastisk.
    puss jag älskar dej jättemycket!
    finns alltid vid din sida! <3

    SvaraRadera