torsdag 18 augusti 2011

du är nog den som skrämmer mig mest!

när du säger att du ska köra som aldrig förr. och du ska köra si och så snabbt så blir jag rädd.
riktigt RÄDD! att bara hör ordet ur din mun! *köra* gör mig rädd. för jag vet hur du kör.
asså visst, när du kör själv, när det bara är du i bilen. kör som en idiot då. men det är faktiskt fler än du som drabbas. vi är riktigt riktigt många runt om dig. som faktiskt älskar dig!
du kanske inte ser de ? men vet du hur många fantastiska kompisar du har?!
du umgås i ett gäng som bryr sig mer än du tror!
ibland blir jag arg och ledsen av att bara tänka på detta..
men hur många gånger vi alla säger till dig så lyssnar du inte!
det går mer skit snacka bakom din rygg än vad du tror. men det är på grund av dig själv!
för ingen, INGEN tycker du är häftig eller rolig när du säger att du ska göra så och så.
och det är ditt liv du bestämmer. asså du sårar genom att prata!
men jag orkar snart inte mer!
men jag hoppas att du en dag fattar! för vi är för många som faktiskt älskar dig!

I love you!
You mean so much to me.
so I hope you listen to what I and everyone else tells you!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar