tisdag 30 augusti 2011

Andrea! o lite till!

Älskar dig Andrea! och saknar dig någo så fruktansvärt :( <3
krya på dig!! <3

Dagen;
har varit jätte bra! varit sjukt trött bara! men tisdagar är nog bästa dagen! 4 lektioner och as bra raster! älsakrt! <3
men orkar inte skriva så mycket om dagen. den har varit jätte bra iaf! :)
har ni haft de bra ? :)
men iaf,.. känner mig jättttte tjock.. haha har verkligen ätit hela dagen idag.. vilket inte är så bra.. för man mår jätte dåligt av de.. iaf jag.. men aja.

ska snart städa.. känns som att det är det ända jag gör. men jag tar bara lite i taget.
och jag har bara några hyllor att damma. och dom hinner jag  nog idag! :)
så i morgon kan jag bara päsa när jag kommer hem! :)

men nu ska jag äta...
ovanligt ? nej..

pussen!
bloggar sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar