fredag 5 augusti 2011

bara för att jag har tråkigt ?

FÖR ETT ÅR SEDAN:

Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - skulle börja 8;an
Vad hade du för hårfärg? - ljuuuusbrunt  med svart underhår
Hur lång var du? - typ 1,65 elr nått
Vem var du kär i?- ingen faktiskt!
Hade du någon pojk/flickvän? nej!
Vad brukade du göra på fritiden? - de man brukar göra på ett sommarlov antar jag!?
Vilka umgicks du med? - masssssa!
Hur såg du ut? - typ som idag antar jag ?l
Var allt bättre då? - ja på sätt ovis! :)
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Jaa, ibland faktiskt
Har du förändrats? - ohja!


NU:

Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - börjar 9;an
Vad har du för hårfärg? - svart, brunt med ljusa slingor
Hur lång är du? - 1,67-68
Har du någon pojk/flickvän? - nej, och jag älskar't!
Vad brukar du göra på fritiden? - sola, bada, vara med kompisar osv..
Vilka umgås du med? - alla möjliga!
Hur ser du ut? - kolla på en bild så får du väl se ?


HAR DU..

Slagit ner någon? - ehehe ehhh ja :$
Ljugit för en bra vän? - mm...
Svikit någon? - på sätt ovis..
Fuskat på prov/läxförhör? - nej inte alls, haha !
Blivit kallad Bögjävel? - ohja!
Kallat någon Bögjävel? - om jag har!
Druckit alkohol? - jajjamen!


VEM:

Skrev du senast till på msn? inte en aning
Kramade du senast? - Martina tror jag :)
Är den finaste personen som finns? - vet inte, finns många!
Vill du vara med just nu? Dofta!
Ringde dig senast? - morfar
Skickade ett sms till dig senast? - Jocke
Skickade du ett sms till senast? -Jocke


VAD:

Drack du senast? - någon apelsin dricka
Köpte du senast? - choklad tror jag
Gjorde du igår? - sprang o badade!
Ska du göra imorgon? - troligt vis kalas.
Vill du göra just nu? - åka till jenny! ♥
Åt du senast? - en macka
Är närmast dig som är rosa? - Mitt armband jag har på mig ?


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - NEJ! :D
Du har sårat nån så den börjat gråta - a...
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ohja...
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nepp
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - antagligen inte om jag inte haft ett som varat 10 månader ? -.-
Du har haft ett förhållande som varade över två år - MEN ANTAGLIGEN INTE!!


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jao
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - mm..
Jag har smygit ut utan lov - de vette fan
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - tror inte de..
Jag har en hemlighet som ingen vet - vet inte...
Jag har fuskat i ett spel - haha ja
Jag har struntat i ett prov - ja de tror jag


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja, men inte för att jag mått dåligt ? :s
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - nej jag kan inte ta tabletter
Jag har tagit mediciner mot depression - nej!
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nope
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jao
Jag har vaknat gråtande - om jag har!
jag har somnat gråtande - ja ett antal gånger.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar