måndag 23 maj 2011

smsar osv :)

dagen har varit sisådär.
va jätte depppig i skolan idag. men det blev bättre på eftermiddagen efter lunch.
men jag kände på mig hela dagen att det va något som skulle hända, det va något som inte stämde helt enkelt..
sen när jag kom hem så gick jag o la mig och sov i typ 40 min. sen käka jag och sen åkte jag till lady :)
släppte henne o padoken så hon fick springa, det tyckte hon om!!!
sen hem och då följde rebecca med hem, fö annars skulle hon vara ensam hemma, och det ville hon helst inte vara. så hon följde med oss :) så när vi kom hem fixade vi maten åt aron. och sen när vi skulle plocka mat till kaninerna, så säger mamma '' men.. den är ju död!'' och jag bara ''va!!??!!!'' så jag släppte allt gräs och bara sprang pp till buren.. och där låg hon.. sten död.. min älskade kanin..
men dom kan ju göra så.. eller asså, bara dö. men ändå, värsta hemskt :(
så martin fick komma ut och ta ut den ur buren. och hjälpa mig och gräva en grop.
sen la han kaninen där och täkte över med jord igen.. sen fixade jag och rebecca blommor och grankvistar och extra jord osv..



vila ifrid poppie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar