söndag 15 maj 2011

helt fantastisk dag igår!!

jag är så sjukt nöjd! jag kan inte förklara med ord hur bra den va!
allt i kyrkan gick skit bra, va jätte närvös när jag skulle läsa, och när jag skulle sjung.
men det gick bra. och jag är så nöjd och på ett sätt stolt över mig själv för att jag vågade sjunga in för hela kyrkan, jag är ingen person som är taggad när jag kommer upp på senen, men det va så grymt roligt, och det va verkligen inte sista gången!!
jag fick jätte mycker berömm av alla utanför kyrkan, och jag blev jätte glad!
sen när jag kom hem så fick jag alla presenter och jag fick en hel del. och jag fick en masssa pengar.
men jag ska göra ett inlägg någon dag men alla presenter osv, på konfiermationen över huvud taget :)
och sen stod jag och prata med dom flesta innan vi käka, så käka vi potatisallad o kött o kassler as gött :D sen mockatårta o jordgubstårta :D super duper gott!! :D men precis innan tårtan va det present öppning :p
haha. sen hände det väl inte så mycket.
men längre fram på kvällen vid typ 7 kanske. så drog jag bort till martin (broder'n) där det skulle vara fest, och det blev de med !! så underbar kväll! när jag kom bort köta dom på mig att jag skulle sticka hem o hämta cider, för jag fick inte med mig dom , haha, men jag satt kvar o sedan fick jag vin av bästa anna, så sjukt gott va de, 3apor hette de :D men sen fick jag sticka hem för jag fick besök igen :p så då tog jag med cidrarna när jag stack tillbax. men jag va hemma några gånger uder kvällen och hämta lite olika saker :P haha tur det är nära hem ;) sen dansa vi o grejer där borta, och OJ va varmt de va!! helt sinne! haha sen dissa alla mig när jag va jätte taggad o ville dansa en massa osv.. då stacka alla typ.. vi blev 5st kvar. man ba ''jippiiiii'' blev jätte ledsen.. haha nej då men nästan ;) grejade lite med musik och sedan gick vi o la oss. eller bror o charlotte gick o la sig direkt typ. så gick jag sen. för jag martin och charlotte sov i martins 1,20 säng o dom andra två i martins soffa. haha, trångt, men bättre än inget :)
synd bara att den förbannade kärleken eller dom förbannade killarna jag kanske ska säga.. ska sabba kvällen. visserligen handlade inte om mig. men ändå! jag blir så förbannad!!!!
men men. finns inte så jätte mycket man kan göra antar jag..
men tack alla ni som bidrog till min fantastiskt underbara dag !! <3<3<3

men vaknade iaf kl 6 i morse, och då va charlotte jätte pigg, så hon kunde ju inte somna om vaklart. så då fick vi ju vara vakna vi tre. så vi låg o prata osv.. sen gick ja o lotta o käkafrukost vid typ halv 8 eller nått. inte en aning ;) se har vi kollat på film, varit på tur, och bara haft det gött!! vi va hemma här hos mig o käka o sen drog vi bort till bror igen o kolla på film osv. dagen har varit så underbart go! lite synd att man varit så sjukt trött bara :/ men nu har jag iaf varit hemma en stund. och nu snart så ska jag kanse iväg o käka, jag vet inte hur det blir, kina mat isf!! (L)

men ni får ha det bra, puss !! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar