måndag 2 maj 2011

denna dagen är verkligen åt helvete, att man kan må dåligt, det vet jag. men att man kan må så här dåligt.. det visste jag nog inte..

dagen startade verkligen super bra!! men jag kände på mig att jag skulle må dåligt underdagen.. jag kände att så fort jag ser honom idag kommer världen falla..
och ja.. det räckte att jag hörde hans röst så föll världen samman. så sen i morse har jag gått o varit skit ledsen o gråtit fleeera gånger. och jag mår bara så jävla dåligt.
jag vet inte vad jag vill. jag är inte hungrig. och jag vill bara bort. långt åt helvete!!
funderar på att dra iväg ikäll o komma hem i morgon.. men för det första vet jag inte vart jag ska dra, och för det andra så vet jag inte vad jag ska säga till mamma. för jag tänker inte snacka om detta med mamma.. aldrig!! jag vet inte ur jag ska göra. men det löser sig kanske någon gång i livet..
jag vill inte hem sen.. men ska ju till stalelt. så jag kanske hinner bli glad där..
dofta o lady gör mig nog på bättre humör <3 mina hjärtan! <3

men jag fattar inte hur jag kan må så dåligt. jag vill snacka med han face to face. men det klarar jag inte av. jag har inte lust att stå framför honom å gråta, när jag inte får tröst. när jag mår så dåligt som jag gör..
jag vill inte må så här!!!
i morgon blir det nog ingen skola.. inte om jag mår såhär..  då går jag söder. behöver nog en dag för att repa mig lite.. men det värsta är at jag ska bo med honom i en helg!!!! men för hoppningsvis kommer han inte tillbaka på lördag. asså jag vill att hans ka vara där. men ändå inte. jag vill att allt ska bli som förr. jag önskar att han aldrig hade smsat mig. att vi inte fick kontakt igen.



hinner ej skriva mera nu.. gör det när jag kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar