söndag 8 maj 2011

det va denna helgen de..

fast den är ju inte slut än sån tur är :)
fredagen va väl sådär.. mådde jätte dåligt och grät jätte mycket. satt ute i typ 1 timma. o bara grät. sen kom massa folk o prata.
sen igår va dagen skit roligt. o jag va glad heela dagen. tills på kvällen.. blev jätte deppig. sen va den andakt. och jag grät verkligen heela andakten... så gick jag ut o satte mig. och ja.. den person jag trodde skulle reagera reagera inte..
för på fredagen så prata jag med honom.. och det känndes bra efter de. eller bättre iaf..
och jag snacka med honom inatt med, men jag fick säga typ att jag ville prata med honom.
och det kändes bättre. men mår verkigen inte bra än..
så gick jag o duscha någon gång inatt efter de. sen in o väckte jojo o thanni :D så gick dom o fanny med mig på promenad :) sen satt han kvar där ensam när vi kom tillbaka. så jag satte mig där. och då snackade vi lite till. sen somna vi där, o sov i en halvtimma timma eller nått. sen vid kvart över 5 gick vi in o la oss.
så jag börjar bli ganska trött..
men jaja.
helgen har varit både bra o dålig. men det har nog nästan varit mest tårar tror jag..

nu ska jag fortsätta se på film :)
puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar