tisdag 10 maj 2011

skolan har väl varit rätt så okej..

har inte gjort så mycket känns det som. för jag har inte haft lust till någonting!!! och jag vill inte göra någonting.  jag vill bara sova. det är typ det ända jag orkar..
men men.. får se hur allt detta slutar. behöver snacka med någon. men vet inte vem jag vill snacka med.
det ska vara någon som verkligen förstår.. och en som tröstar mig när mina tårar faller.
det bästa skulle varit om jag fick prata med honom. men av honom får jag ingen tröst och jag får ingen chans att prata med honom...  så ja.. men får se hur det blir..  har lust att bara ligga hemma o sova.. för jag orkar inte med skolan när jag mår såhär.. det finns ingen mening.
jag tänker varje dag.. jaja jag får sova på saken.. men det hjäper ju fan inte.
hallå!!! jag orkar inte med detta mer!!!
fan va allt ska hända just mig hela jävla tiden...

hoppas ni har det bra iaf.. <3

pössss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar