tisdag 3 maj 2011

Dag 1 - Något/Någon jag saknar.

någo jag saknar. det är Mirja. hon är något av det bästa som har hänt mig.
alla våra helt jävla galna minnen. hahaha omg xD
bästa människa!<3
när det va jag o hon så visste jag inte vad jag skulle göra utan henne. men jag ramlade ner för berget. och jag kan ine ta mig upp. inte utan henne!!
mirja va min bästa vän. hon betydde allt för mig, det va vi mot världen.

varje gång vi va så hitta vi på något galet!
vi åkte ut för stöberget.
jag hjälpte henne att byta rum.
vi tog med esmis ner till affären
vi sprang runt o skrek och va verikligen helt galna!
och det är bara några få minnen vi har.

jag har aldrig haft en bättre vän.
jag har aldrig saknat en vän jag tappat kontakten med så mycket.
jag sa att jag skulle älska dig vad som än hände.
och jag älskar dig!

när jag har det som jobbigast vill jag bara att du ska vara hos mig. för du får mig alltid på bra humör.
hur arg o ledsen jag än var så fick jag alllltid ett leende på mina läppar.

Mirja, du är det bästa som hänt mig.
och jag vill ingent hellre än att det blir du o jag mot världen igen!
det kommer aldrig kunna bli som förr. men bara det blir vi igen.
det skulle betyda allt!!
för med dig mår jag som bäst! <3

jag älskar dig!! <3

 (L)


 hahaha, är vi satt o as garva åt alla som gick förbi typ xD
bäst är minnena!
 <3!!!
 såsöt är du hjärtat!<3
 dina ögon gör mig fallfärdig!


jag kan nog inte riktigt förklara med ord,
hur mycket jag faktiskt älskar dig.
och framförallt hur mycket jag saknar dig!

det är ett stort svart hål i mitt hjärta.
och det är din plats!

i love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar