tisdag 10 maj 2011

Aldrig vågat förklara

denna låter säger så otroligt mycket. allt som händer/hänt.
mycket av detta vill jag säga. men jag kan inte få fram orden på rätt sätt.
ni får läsa texten.  för jag kan inte lägga in klipp här i skolan.
men här är den iaf...



jag ska berätta något så lyssna nu
de e bara du som får mig att känna såhär
varje gång som jag ser dej så lyser jag upp
de känns tungt att veta att du inte känner samma sak
jag trodde du va den rätta, men så fel man kan ha
allt som va så bra
snälla kom tillbacks
när jag ser dej med någon annan faller allting isär
för i min dröm värld så finns du där
nu är du min vän men inget mer än så, men de får gå
vi måste få de att fungera
för alla minnen betyder så, dom betyder så, dom går inte att radera
jag älskar dej
har aldrig vågat förklara mina känslor för dej
dom kommer alltid bevaras, långt inom mig
jag lovar dig , de e bara du
som får mig känna såhär
jag ska berätta något, så lyssna nu
de e bara du som kan få mig må bra
när jag tänker på dig och alla saker vi gjort, de gick så fort
jag säger tack för alla dagar
inget är som förr o de vet du om
vet att jag felat men de e inget jag velat
ja sårade dig med flit, du måste förstå att jag kan dö för dig
baby, kom ihåg.
du e den finaste på denna jord, de svär jag på
den bästa vännen man kan få, du får inte gå
jag älskar dej
har aldrig vågat förklara mina känslor för dej
dom kommer alltid bevaras långt inom mig
jag lovar dig, de e bara du som får mig känna såhär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar