torsdag 19 maj 2011

min dag!

antingen har jag jävligt dåligt minne, eller så har jag inte bloggat idag :)
kommer inte ihåg. och jag orkar inte kolla :p
dagen har varit heeeeelt okej! :D
skolan; först so, va typ.. rastlös ? orkade ingenting.
och va jätte trött. sen på svenskan så piggnade jag till och jobbade på rätt bra faktiskt :)
sen matten va jag också trött. men jobbade ändå så gott jag kunde :)
sen engelskan.. då somnade jag (a) satt o läste och ja.. då somna jag i typ 1 min kanske. haha kaske 2 ;)
haha, sen va det lunch, va faktiskt as gött ändå, eller kanske inte. men det va gott iaf :)
sen språk, och då jobbade jag viadre med häftet. hann tyvärr inte helt klart, men fixar det på måndag snabbt :)
sen elevens val! as nice va de! huuur chill som helst!
blir nog klar med byxorna på onsdag! hoppas jag iaf!!!
sen gick jag iaf till mamma, så åkte vi till stallet, där jag bara hämtade llite grejer. sen snabbt hem och käka. en åkte vi o lämna några stolar o 2 bord hos mina kusiner. sen hem och då målade jag listorna på skrubben.. har verkligen inte orkat göra någonting där inne nu. men idag så! :D

men nu ska jag sova. klockan ringer 06;50. sen bär det av till uddevalla på begravning..
puss på er, och godnatt!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar