onsdag 11 maj 2011

jag vet att du inte kommer läsa detta bror. men nu får det fanemej vara bra. du tar snart dö på mig. jag vet att jag är arg o sur, men det är mycket ditt fel.

vad jag än gör, vart jag än står, så gör jag fel. bara jag tittar på dig är det fel.
förlåt för att jag finns. men det kan faktiskt inte jag hjälpa. det är INTE mitt fel!!
jag hjälper dig med mycket. jag vad får jag som tack, ?? jo ''vad är det?! '' ''vafan vill du mig?!'' ''dra åt helvete'' och allt är atiskt, du kanske någon gång skulle kunna behandla mig som din syster ? en du inerst inne kanske verkligen älskar ...
du får göra allt!! men jag får inte göra något!!
inte ens när jag lägger in massa kläder i din garderob får jag ett tack.. uta till slut blir det, ''vafan vill du!!???''
visst det straffar sig. du sabbar ju inte bara för mig.. jag lägger ju ut det på andra. jag är ju ledsen i skolan.
och en massa annan skit på de. jag orkar inte. hallå?!! jag är 15 år, jag orkar inte lyfta hela världen själv..
trodde en människa på 20 år skulle fatta de.. men tydligen inte..
jag vill ha en bror som älskar mig för den jag är. som inte hatar mg så fort jag öppna käfften. en bror som jag kan prata med allt om...

jag måste bort.. jag klarar inte av detta längre.. jag orkar inte,
jag måste få komma bort.. typ två -tre dagar.. minst..


fuck välden
fuck you!!!

1 kommentar:

  1. stackare :(
    vet att vi inte är världens vänner men jag finns iaf för dig :)

    SvaraRadera