måndag 2 maj 2011

ja.. denna dagen va inte min..

som jag skrev förut. så önskar jag att vi inte fick kontakt igen. för allt gick ju ändå åt helvete..
jag orkar inte med det mera. jag mår ju lixom dåligt när jag ser att han är inne på facebook... ?
vet verkligen inte vad jag ska göra..

förut när jag hade skrivit det förra inlägget så slutade jag ju. det var därför jag inte kunde fotsätta skriva. och nu har jag ingen lust att fortsätta. men det kommer säkert mer, för jag känner det på mig.

men efter lektionen förut så gick jag rakt ut till mitt skåp o lämna sakerna. och då kom kerstin o fråga hur det va med mig egentligen.. och jag svara typ inte. och hon bara frida, hur är det med dig, vad har hänt? och jag sa att det inte va någon speciellt.. så kola jag henne i ögnen. och jag hade massa tårar i ögonen.
och så tog hon med mig ut, och då förklara jag för henne. sen brast jag. jag grät som en idiot och jag kände bara hur mycket jag verkligen älskar honom.. och kerstin säger att han står bakom mig.. vi stod precis utanför dörren och han var på inne.. men de va så jobbigt att se honom. men jag önskade att han hae kommit ut o sätt mig.. så kanske han hade frågat.. men nej.. ikke..
jag brast flera gånger o bara grät i hennes famn. jag älskar dig kerstin klevsäter!<3
men allt blev liite bättre när jag kom till stallet. jag bara kuta upp till dofta o stod och grät i hennes man.. min älskade bästa vän<3!

så ja.. min dag har verkligen inte varit på topp.. får se ifall jag klarar av att gå till skolan i morgon.
nu har jag jätte ont i huvudet för jag gråtit så mycket, och för alla tankar i mitt huvud..
det är alldeles för mycket just nu..

nu vet ni lite mera i alla fall.
så ni som förökte få kontakt med mig idag.. förlåt för att jag va så sura på er. men jag orkade bara inte prata. för jag visste att jag skulle börja gråta. fast det räckte att ni fråga va det va så börja jag gråta.. men a.. nu vet ni.


jag är helt slut körd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar