torsdag 26 maj 2011

heej :)

kunde inte blogga igår. för jag va ju h'r i tanum på bokmässa hela eftermiddagen. det va ganska långtråkigt. men det funka :) satt o käka tårta som elins kusin hade gjort till henne :D as god va den !! :D men mådde bajs efteråt.. haha åt ju liiite om man säger så.. (a'
sen efter de åkte jag och fick behandling. as göttt va de!!!
sen hem och käka ochs en stack jag till broder och kolla på film med han och charlotte ((:

dagen idag har varit ganska okej. har spv nu, men slitar o´m typ 25min. och då är det elevens val sedan :D
älska syslöjd!<3 haha

men i alla fall. ska dra till min häst när jag kommit hem, men sak bara gå med henne. för jag fick inte lov att rida idag tyvärr.. :( men jag ska gå en promenad med henne så hon får röra på sig lite :)
sen ska jag hem och greja lite :)) plugga iaf!
men vio höres sen. ska hämta min data hos broder sen. så a :)
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar