onsdag 4 maj 2011

i hate at i love you

jag visste att det en dag skulle bli såhär.
jag visste att jag skulle ligga här o gråta.
jag visste att allt skulle gå åt helvete.
jag visste att när jag nästan rest mig så skule jag falla igen.
men jag visste inte att det skulle bli såhär just nu.
om detta. o framförallt inte med dig.

kvällev va okej.. tills jag kom upp till datan efter big brother. fick läsa en sak på fejjan oc det sabba allt.
nu ligger jag här o gråter i vet inte vad jag ska ta vägen.
jag vet inte vad jag vill.
jag vet inte varför det blev som det blev.
jag vet inte vad jag ska göra.
jag vet inte varför jag ens är ledsen över något jag visste skulle hända.
jag visste inte heller varför allt skulle drabba mig..
just mig..

världen.. jag mår inte bra..
kärlek är ingen lek..
det är sanning.det är glädje o det är sorg.

bloggen. jag älskar dig.
för hos dig kan jag säga allt.
jag säger inte detta till alla andra för att jag vill att dom ska veta.
utan för att jag känner att det är bästa för mig!!
puss på dig!

så ja.. nu kvittar allt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar