onsdag 18 maj 2011

NI BETYDER SÅ MYCKET!

Kärleken är inte alltid så lätt.
Jag sitter här och vill bara spola tillbaka tiden. Jag vill att allt ska bli som förr.
Jag vill bli liten igen, kunna göra alt jag gjorde då. Så jag kan göra om allt! Tiden har gått så grymt fort! Och jag vill kunna ha mina vackra stunder med den varelsen som betyder mest för mig.
Dofta, du är det bästa o har hänt mig. Jag skulle inte klara en dag utan dig. Jag vet att jag inte träffar dig så mycket just nu. Men jag mår jätte dåligt över de. Jag vill vara i din närhet hela tiden, för jag mår som bäst då. När jag ser dig blir jag glad, även om jag gråter som en idiot. Jag kan inte låta bli att le. Jag skulle kunna mata dig hur mycket som helst, men jag får inte. Du kan lätt bli sjuk, och du kan få en sjukdom som inte går att bota. Det går, men det skulle inte bli det samma. Och det får inte hända! Jag älskar dig oavsett vad. Dum eller snäll, busig eller jävlig, glad eller ledsen. Precis vad som helst. Jag skulle älska dig lika mycket i alla fall. Alla vår grymt fina minnen, galna o roliga. Jag skrattade alltid när jag va med dig. Det spelade ungen roll vad det var för väder, allt va lika roligt ändå. Men nu när jag blivit för stor för dig, så känner jag att jag inte har samma, tid för dig. Och det mår jag jätte dåligt för. Jag kan må så dåligt av det att jag gråter flera timmar.
Du är ju den som betyder allt för mig. Du får mig ju ALLTID glad!
Om jag bråkat med någon kompis. Blivit sviken av en kille. Bråkat med mamma, pappa eller broder. Jag ler varje gång jag ser dig. Du är in andra halva.
Dofta o Frida, det har stjärnorna skrivit! Och det är jag så himla glad över. Det va meningen att det skulle bli vi. Vi skulle bli bästa vänner. Och jag kan nog inte riktigt förklara med ord hur glad jag är över detta. Allt vi gjort tillsammans. Det är som om du är en människa. Gud har skapat oss. Gud hjälpte os på vägen. Gud hjälper oss att hålla kontakten. Det ska alltid vara du och jag! Alltid!
Hur det än blir, så ska det alltid vara du och jag hjärtat.
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt, du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le. All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge!
Du är där när jag är ensam, du stannar alltid kvar och berättar hur värdefull jag är. Och det betyder, så sjukt mycket. DU betyder så sjukt mycket!!
När våran älskade Maika försvann, när hennes hjärta slutade slå så blev ingen av oss den som vi en gång va. Vi blev tomma. Jag saknar henne så sjukt mycket, och det gör nog du med.
Men dofta, ingen kommer någnsin att komma upp på våran nivå. Ingen! För på den nivån ligger en nyckel. Och det är nyckeln till mitt hjärta!
om ditt hjärta skulle sluta slå, skulle jag aldrig bli samma Frida igen.
Dofta, jag älskar dig, nu och för all framtid!









JAG ÄLSKAR ER! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar