fredag 20 maj 2011

hemma från begravningen.

det va en mycket fin begravingen!
visserligen va det min förta, men det va riktigt fin! det va en bra präst, bra låtar osv.
men det va nog något av det tygsta jag någonsin varit med om!
att sitta där och alla runt en gråter och man sitter 5 m ifrån kistan..
det va riktigt hemskt!
och att sitta o se och höra hans närmaste gråta så dom letar efter luft.. det va riktigt tufft att se.
jag grät flera gånger. men det va en gång det brast totalt. och det va när jag såg hans närmaste gråta, och min bror grät.. det av riktigt tungt. det är ju inte klockt hur ledsen man kan vara.. allt är så orättvist..
och hon som sjöng va jätte duktigt! älskar hennes röst!

många tårar har rullat ner för min kind idag..
jag kände dig inte.
men du verkade vara en jätte fin människa.
vila ifråd Bosse!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar