torsdag 5 maj 2011

oj vad tiden går snabbt.

när jag kom hem från skolan så åt jag en macka sen gick jag upp o la mig, men bloggade först o sen kollade jag på film. och då somna jag, behövligt kan jag säga!
jag har fortfarande lite ont i huvet. men jag känner det som mest när jag sväljer.
jag har även packat. på typ 5 min ? så ska kolla igenom det i morgon så allt är med.
usch. jag är så jävla otaggad. jag vill verkligen inte åka tror jag.. men jag vill ändå..
men får även se hur jag mår i morgon. mamma tyckte att jag skulle gå till doktorn. men får se hur jag mår i morgon som sagt. jag hoppas att allt är mycket bättre!
för måste snacka med massa människor i morgon om massa saker.
lärare, bea, kompisar osv..
men det ska nog fixa sig, hoppas jag...

nu ska jag sova. tiden går så sjukt fort när man läser bloggar!
men puss på er!

jag bloggar i morgon på morgonen.
men ska ju ta med mig datan också så bloggar i bussen med (a)
om jag hinner o kommer ihåg ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar