tisdag 29 mars 2011

trött, glad, lycklig, ledsen, besviken, rädd, orolig....

fan va mycket man kan vara samtidigt...
och som alltid så vet jag inte om det är bra eller dåligt.. ?
men jag antar att det är ganska bra just nu..
de ger sig..

men har iaf varit i staller idag efter skolan, lady var jätte duktig!!
hoppade lite idag, och det gick rätt bra. hon sticker iväg så mycker efter hindrena och det är lite synd..
men det får tränas bort!!! så nu ska jag hoppa lite på torsdag med tror jag. men dock ska jag hoppa lite lite högre. idag hoppa jag typ 40-50 cm. för hon har ju inte hoppat på hela vintern typ.
men sen efter stallet bar det av till nästa stall och hjälpte carro med hennes unghäst och det gick jätte bra!!
sen red jag hennes andra häst :) och det gick också bra :)
allt är så bra just nu!! :D

men nu ska jag snart sova.. ska bara smsa klart först :p hahaha.
puss o godnatt på er :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar