onsdag 30 mars 2011

mitt humör är på topp! :D

hej! nu har jag precis kommit hem! :D har varit en super dag i skolan och jag mår verkligen super bra!
hade slöjd första lektionen, och det gick ganska segt idag faktiskt.. för fick sitta o leta efter ett jävla mönster och så fanns det inte.. så fick hitta på något annat. så ska göra en klänning :)
sen hade jag idrott. va helt okej :) hahhahaha helt cp, men två killar började slåss av världens barnsligaste sak! xd haha dom är ju värre än jag vet inte vad. haha!
sen hade jag svenska. och det var helt okej :)
sen efter skolan var jag med emma o sebbe :) så drog vi till hedemyrs och köpte choklad ? haha.
sen satt vi där i lek''parken'' en liten stund sen drog vi till kenneth en stund :p as nice.
men hinner inte skriva mera nu. för ska äta. sen ska jag fortsätta städa o plugga. och sen blir det bugg såklart! :D

men ha en underbar dag! :D puss!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar