fredag 25 mars 2011

hemma från mackan, och de börja dåligt och sluta bra!

asså varför är det alltid så ? man ska åka hem när det är som roligast? så jävla typiskt..
men jaja, det var iaf sjukt tråkigt i början, för jag var hur deppig som helst..
och sen blev allt jätte bra, för joakim fick mig på bättre humör :)) <3
sen smsa jag med en och han gjorde mig glad (som vanligt)  :)

men nu sitter jag iaf hemma och har tagit på mig min one piece :)) (stv?) haha
ska upp tidigt i morgon, för ska till stallet. så a. sen ska jag hem, ducha och göra mig iordning inför tackfesten :) (y) så då blir det att tillbringa hela kvällen på bullaregården med massa trevligt folk :)

men nu måste jag upp o sova :)
jag bloggar kanske i morgon eftermiddag, om jag hinner :)
men hade bra :)
puss!<3

sjukt gamla bilder!!! ;o
har typ håret i några krussidull saker ? :s haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar