torsdag 10 mars 2011

känslobomb

jag hatar verkligen att ha de pirrande känslan i magen så fort man ser någon man tycker om..
när jag ser min älskade vänner pirrar de ju inte.. men den man verkligen börjar gilla.
jag har inte varit kär eller så på över ett år, och visserligen har det varit jävligt gött.. men jag har saknat den magkänslan.. men nu när den väl kom så är jag glad hela tiden, fast jag är ändå jätte ledsen och hur orolig som helst.. jag tror att jagverkligen kommer bli kär denna gången, och de är så sjukt jobbigt, för tänk om jag blir lurad ? igen...
och du anar inte hur mycket jag älskar dig..
jag har saknat tiden då vi var riktigt bra kompisar.. asså jag älskar dig..
det ända jag har tänkt på sen du smsa mig här om dagen är dig. det finns inget annat i mitt huvud just nu..

men fan vad jag saknat dig..
och när jag ser dig kan jag inte släppa blicken.. jag blir helt knäsvag och vill bara springa fram och krama dig.
så fort någon säger ditt namn så kommer du upp i huvet och jag bara börjar le och jag mår verkligen bra då..
de är få människor som får mig må så bra genom bara tankar..

asså, att jag skulle falla för någon så fort trodde jag inte. men shit säger jag bara.. det gik verkligen fort!
just nu vill jag bara ha dig nära,

de va nog intr detta du hade tänkt dig när du smsa mig, och inte jag heller,
men jag kan inte styra mina känslor..

ska jag vara glad eller ledsen ?
lycklig eller besviken ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar