torsdag 31 mars 2011

hej bloggisen :) och alla läsare såklart :)))

nu har jag spv :) skriver på boken och jag har fastnat så jag skriver till er så länge så kanske jag kommer på vad jag ska skriva :)
men dagen har varit bra. känner verkligen att min klass är så go.. allt börjar lixom lossna på nått sätt.. men ändå inte. ibland är den verkligen sämst i hela världen!!

men nu ska vi vara glada o positiva :) jag har haft so svenska matte engelska lunch och nu har jag spv, sen har jag elevens val :D och då har jag ju syslöjd! :D bäst såklart!!! <3¨

efter skolan drar jag till stallet. och jag ska brsta o gosa med lady sen ska jag släppa henne i paddocken så hon får springa lite som hon vill :)
sen ska jag gosa med dofta och borsta henne såklart :) och så ska jag nog kanske springa o busa med henne lite i paddocken :) min älskade bästa dofta! <3

men nu ska jag komma tillbaka i arbetet så vi höres när jag kommer hem från stallet :)
fast då ska jag städa o lite så :)
men puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar