tisdag 22 mars 2011

hej..

ni som såg att jag va nere o ledsen  i solan idag.. förlåt för att jag sa att de inte va något.. men det var det juh.. jag grät flera gånger under idrotten, och det va därför jag inte var med.
men för några veckor sen så smsade en person mig.. en kille.. och jag blev jätte förvånad.. men vi smsade ett tag. eller några dagar.. sen tog hans pengar slut så vi skrev bara på facebook.. men de va dock inte mycket.
sen när han fått pengar på mobilen så va det som att han aldrig smsat mig.. men när vi smsade så va han så enormt gullig. och jag ände hur känslorna började blomma upp igen.. och den känslan var så jävla underbar eftersom att jag inte gillat någon på över ett år..
och jag va så jävla rädd från början att jag skulle falla dit, och de gjorde jag.. jag blev ''kär'' igen.. och nu sitter jag här och är besviken.. gråter varje dag.. visst de gjorde jag förut med.. men nu gråter jag ännu mer.. och bara för att jag blivit sårad av en kille..

jag kan inte kolla på han utan att le, de kan inte gå en dag utan att jag tänker på dig..
jag älskar dig helt enkelt..
men jag vet inte om det är bra eller dåligt..


HELVETE!

1 kommentar: