lördag 12 mars 2011

bra dag! :D

vakna typ 20 i 8 för pappa väckte mig, så han ville att jag skulle åka och ta ut hästarna. och då gjorde jag de,men ringde bästa morfar och fråga ifall han kunde köra mig och de gjorde han! ;D
så släppte jag ut dom och mocka en box, för den andra mockar jag sen :p

sen när jag kom hem så gjorde jag frukost och gick upp o la mig i sängen och käka :D
sen sov jag till klockan va typ 12, hur gött som helst! sen stod jag upp typ 1, eller nått, halv kanske. och då bytte jag om sen målade jag ellementet på skrubben, blev rätt bra, men måste måla det en gång till :)
sen satte jag mig här. eller jag städa lite först.

men nu ska jag gå upp greja lite. sen ut och fixa sen åka till affären och sen drar jag hem och gör mig klar för kvällen, för då drar jag med bror till ed! :D
kommer bli världens bästa kväll! :D

puss på er! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar