torsdag 3 mars 2011

tårarna bara rinner..

fyfan, nu har det gått förlångt!
jag får skiten för exakt allt här hemma nu. bara för att jag är minst.
alla går emot mig vad jag än gör..
kom hem och jag va inte så glad, för de har ju inte varit den bästa dagen i skolan heller..
och så ser jag att martin har ätit vid tvn. och han plockar aldrig unda efter sig. så sa jag till han. och då blir han skit sur. men så ställer ha de bara på bänken.
och sätter inte i diskmaskinen. så då säger jag till han igen. och de händer inget. så säger jag till han typ 6463456 ggr till. och då blir han hur förbannad som helst. men han kan ju ta undan direkt då, så slipper han kötet. men han är för dum i huvet för att fatta sånt. sen när ajg säger att han ska steka en hamburgare till mig med så sägr han nej. och då står jag och förklarara för ahn hur kul han tror att jag tycker att det är när jag gör de för han. men så ska han bara ''skoja''  bort allt. ah, så blir vi ovänner där..
sen när jag kommer in och sätter mig i soffan o ska käka, så börjar han och masa direkt! och han slutar inte när jag säger till. så måste jag blir förbannad igen, och då blir pappa sur.. på mig.. men jag sa ju till att martin skulle sluta men pappa fatta ju inte heller!!!! :@
sen när jag tagit undan efter mig o så så lägger jag mig i soffan för att jag va jätte trött. men sen när jag vaknar då börjar typ alla klaga på att man har sovit ?! då känner man sig älskad av sin familj..

sen så går jag upp och hämtar datan, och ska gå ner och sätta mig igen.. då ligger martin där jag låg. och eftersom att jag ALDRIG får sätta mig där han satt/låg så sa jag att han skulle akta sig. men han vägra.
och då ska han gapa så mamma o pappa hör. . men då går jag fram och stänger av tv, och då blir han skit sur och aktar på sig. och då kommer mamma, och klagar på mig.. sen kommer pappa o lägger sig i.. och är emot mig... är ni förvånad ? inte jag..
så de sista ordet blev gubbjävel.
och nu sitter jag på mitt rum o gråter..

men ska ta en dusch, och sen ska jag inte visa mig mer ikväll. och dom ska inte komma in på mitt rum heller!

vissa kanske tycker att jag överreagerar. men jag är seriös. och jag har inte överreagerat. för de här har hållit på i flera år nu. och jag orkar inte mer!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar