tisdag 8 mars 2011

jag är som jag är. jag har en jävla massa frågor om livet men ingen kan någonsin ge mig rätt svar.
jag har heller aldrig någonsin varit nöjd med mig själv. och det kommer jag nog aldrig till att bli. får så fort jag titta mig själv i spegeln så ser jag ju bara massa fett på mig själv. är det inte min mage så är det mina lär, är det inte mina lår så är det min mage och är det inte något utav det så är det armar eller nått annat.
det finns alltid ett fel. då vi nyår som ni säkert vet så va jag ju ganska sjuk, jag slutade äta och så.. och jag mådde verkligen skit dåigt. jag kunde inte få i mig en sked youghurt förän den va på väg upp igen.. så det var riktigt jobbigt! och de höll på i ca en och en halv vecka. sen börja jag äta så smått igen. och när  skolan börja igen så blev allt bra, för då åt jag på lite merbestämda tider. men på helgerna blev de jobbigt igen..
men sen tills slut så var det bra igen. men för någon vecka sen bra så va det jobbigt igen. det är två veckor sen nu. jag åt nästan ingenting.. och de blev jobbigt igen, jag kände inte av hungern osv..
och nu är allt bra igen. jag äter och det är inte jobbigt. men nu, så fort jag kollar mig i spegeln så är det bara massa fett på mig, men jag vet att jag inte har fett på mig.. helt ärligt, det är bara mina lår jag vill ha mindre.. sen har jag inget jag vill ha mindre...

men varför ska detta jävla liv vara sähär ? varför ? jag åt massa när ajg var lit, och jag kan inte på stå att jag va tjock ? så varför skulle jag vara de nu då ? de är väl bara till att träna så har man en fin kropp. men de kan man ha ändå, plus att man ska ju inte behöva må dåligt över att man tycker ens kropp är fel eller ?
jag hatar att det blivit som de blivit.. men nu går det inte att göra någonting åt.. så här har mitt liv blivit och så är det bara.. det är ju inget jag är stolt över.. men jag har fått insett att folk älskar mig för den jag är och inte för den jag borde vara..

jag älskar mina vänner, utan er hade jag inte klarat detta. och de gäller ALLA!! <3


min mage för tillfället.. den ska jag väl ändå vara nöjd över ?
hade den lixom suttit  på någon annan hade jag tycket att den var super fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar