tisdag 8 mars 2011

hej alla bloggläsare!

förlåt för dålig updt! men jag har verkligen inte haft tid. och jag vill inte ha något tvång att jag måste blogga varje dag!
men ja, dag idag har iaf varti bra. eller ganska, åkte hem tidigt för hade ont i huvet och såg inget på det ena ögat. det gick frå och till. men jag har haft en sån jävla energi idag! så jag har inte kunnat hålla mig lugn, och jag hade inte ont i huvet när jag höll igång. men so fårt jag satte mig ner och slappna av på lektionerna och ute i koridoren så fick jag onte i huvet :/ usch, hatar att ha ont i huvet..

nu har jag iaf precis varit ute och tagit in aron, och gett kaninerna mat och fårena :) toppen!
och så har jag vikt ihop alla mina kläder på rummet!! :D grymm är jag! och allt detta har jag gjort sen kvart i 7 typ och så har jag ätit emellan också! haha fan va bästa jag är  !! :D

nu ska jag fortsätta städa på mitt rum, så jag kommer in på skrubben och kan måla lite där i morgon. för nu måste jag verkligen sätta igån, jag är såhääääääär taggad på att göra iordind mitt andra rum också!! :D

hadee!! puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar