måndag 7 mars 2011

Dag 25 - En person som är som en syster/bror för mig

Helt klart Sussi!!
jag älskar verkligen dig! fu har alltid varit som en syster för mig. jag känner en trygghet i dig som jag inte känner  i någon annan.
sen första gången jag såg dig så har jag alltid haft dig i mina tankar, dagar som nätter. sovande eller vaken. spelar ingen roll, för jag tänker på dig hela tiden!
men första gången jag såg dig så trodde jag aldrig att jag skulle få en sån br kontakt med dig som jag fick. men kontakten blev bättre än vad jag trodde och du blev min syster! alla sjukt underbara minnen med dig och hästarna är så otroligt vackra! det finns ingen som slår de! ingen slår den tiden då vi red till Långevall.
bästa var de! och då dofta plaskade så mycket med benen så jag blev helt genom blöt, haha så underbart!<3
då jag hoppa med henne och ramla av gång efter gång. hahaha o herregud!
och  då när putte o victor kom, söta hästarna :')
HAHA och när du kittla mig så mycket i bilen så jag kröp ner på golvet och bara ropa ÅH HERREGUD!
haha x'D

och nu när jag sitter här och sriver detta så fattar jag hur jäkla myckt du betyder för mig! du är en del av mig!
utan sussi ingen frida! precis som en liten flicka utan sin nalle.
jag klarar mig inte utan dig! bäst är du! you are amazing!
jag skulle vilja ge dig allt du önska.. men jag kan inte.. jag har inte råd. men om jag hade haft de så hade du fått de, för det är du värld!!

det fnns så sjukt mycket mer att säga om dig, men jag finner inga ord till de..
jag vill att du ska veta.. att jag älskar dig, vad som än händer, nu och för all framtid!<3

bättre syster får man leta efter!<3

i love you, now and forever!<3

den här är till dig; http://www.youtube.com/watch?v=RtYJQVv2JO0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar