söndag 27 mars 2011

HAHA god morgon (a)

stod upp typ halv två, bra va ? :)
jag la mig typ 2 inatt, fast det blev ju 3, efter som att man ska vrida fam klockan.
har ni gjort de ? :)

nu har jag laddat in mamma bilder från mobilen till datan. och nu ska jag gå upp o städa lite. sen ge mamma några byxor hon måste sy in.. alla är ju alldeles för stora..
sen ska jag städa lite till och sedan blir det nog att se på en film. sen ska jag nog måla lite, för de behövs göras!
men jag bloggar senare :)
hoppas ni har en bra dag! :))

och föresten, det var en jätte bra kväll igår! tackfesten va jätte rolig! och alla va super fina!
tror inte mamma tog kort på mig, förutom när jag dansa med magnus ;)
men det var bra, lite tråkigt att det var bortsplasering, men det var okej, satt med elin och hennes lillasyster :)
och några till :)
men det var några frågor man skulle svara på och så :) och det gick jätte bra :) och allt var ju o 80-talet så klart :) eftersom att temat vara 80-tal. men det vara lite tråkigt att de dog ut så snabbt.. blev rooligast typ fram vif halv 1 eller nått. då kom elias, magnus o tobbe, och erns var ju kvar. så satt o tjöta med dom och dansade med magnus. de var det jag gjorde till klockan två typ ;)
haha. men kul var de!

nu måste jag städa :)
puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar