onsdag 2 mars 2011

hemma från skolan, sån tur är!!!

oj vilken bra dag! :D
har verkligen varit en super dag. fast ändå inte....
på syslöjden där jag brukar hinna hur mycket som helst, hann jag typ inte att göra någonting..
idrotten va jag inte med på, och sen fick vi synda oss som fan för att vi skulle hinna käka och sen dra upp o kolla på showbizen. men den hann vi inte kolla klart på för att den va längre än va dom trodde, så vi fick avsluta tidigare så vi skulle hinna med bussarna. men de va nog ganska många som missa bussarna tror jag..
och jag hann ibnte få med mig min väska!!!! :'((
så får hämta den sen innan moppekursen, så jag får sminket o så...

men ja, nu sitter jag här. och ska snart ner o käka nått. sen fixa massa saker, sen ska jag göra mig klar o åka.
men lägger in iaf två inlägg till innan jag åker.
så vi kasnke höres ikväll. 
puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar