söndag 13 mars 2011

HAHA oh herregud! vilken underbar helg!

igår åkte jag ju till sofia i ed med bror emelie och charlotte, har verkligen haft jätte kul!
vi drog till bowlingen runt kvart i 8 eller nått. och då käka vi, sen bowla vi. haha emelie vann :(
och så va sofias kompis med också, typ stoffe kallas han eller nått ?
sen drog vi hem och då spela vi spel! haha de gick ju som det gick. sen satte vi på en film och så. och vid typ 1 drog stoffe, sen satte vi på filmen :p och då somna typ alla.. men vid halv 2 eller nått kom simon och då vakna alla till, haha! och då spela vi mera spel och prata en massa och så. sen vid halv 4 eller nått kom palm och niklas inrusandes. haha och alla skulle sova hos sofia men inte simon för han sulle sova hos sig :p men det slutade med att alla drog hem till simon och kolla in hans lägenhet, men det slutade med att sofia och martin fick sova hos simon för vi fick inte plats annars haha. så palm sov i sofias säng och jag emelie och niklas sov i soffan, haha trångt men vi sov jävligt gött. eller ah... vi gick oc la oss halv 6 i morse, och somna typ kavrt i 7. hahah! och så vakna vi 8 och sen somna vi om och sov till typ halv 10, fast jag vakna typ 31464 ggr emellan de, för palm hade satt på tv;n vi 8 oc den fördfe lite oväsen....
hahaha orkar inte skriva mera. men vid typ kvart över 12 gick vi till konsu och köpte nudlar, för vi ville ha frukost :)

men vi talaz, för nu ska jag upp och städa mitt rum och måla :)
puss! <3

myyyys!!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar