måndag 21 mars 2011

panik, ångest osv..

mår så jävla dåligt! asså seriöst. jag vet itne vart jag ska ta vägen!?
vart tog alla mina vänner vägen ? dom som alltid fanns där när jag behövde dom..
alla är bara borta...
jag fann alla jag behövde, jag klarade mig, men nu är alla på väg bort.. jag ser hur alla vänder ryggen till och bara går..
är det meningen att man ska gå till skolan ocj gå ifrån lektionerna och gå in på toa o gråta??
jag vet inte. men det är då de jag gör. och folk får tycka och tänka precis va fan dom vill, men man behöver inte säga de. blickar årar så jävla mycket. små ord sårar, när folk bara ''skojjar'' så sårar det så jävla mycket, man kanske skrattar med, men de betyder inte att de inte sårar.

jag orkar inte med folk längre,
nu får ni fan välja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar