söndag 9 oktober 2011

tipspromenad!

ligger nu i sängen efter en tipspromenad. de va riktigt härligt att stå upp, käka o sedan gå ut o gå i skogen! 
bör jag göra varje helg.. 
men i alla falla, jag ska kolla på bonde söker fru nu (på datan) sen ska jag käka tror jag. eller ja de ska jag. 
sen ska jag gå ut och städa kaninens ena bur så hon kan flytta in i den på nätterna. 
tycker inte hon ska behöva bo nere på marken när det är frost :( så hon får bo i den höga buren på nätterna och när det regnar :) annars får hon vara på marken:)

igår, va jag hemma hela kvällen! eller nej de va jag inte alls de.. åkte ju iväg 22;30.
men mammas jaktlag va här o käka soppa så ja. de va trevligt. en sen när typ alla åkt så fick jag jätte tråkigt. men låg o kolla på avatar för den gick på tv;n! 
men så ringde elias o fråga om jag skulle med till ed en sväng. så de blev jag. 
de va så sjukt kallt!!! fyfan! 
så vi blev inte så länge där. sen när jag kom hem käka jag o la mig. 
föresten så va jag på marknaden igår med!

men ja. ni får ha det så bra !
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar